28. des. 2012

Romjul

Det er stille rundt meg. Dei andre er på hytta mens eg ikkje kom meg opp dit denne jula. Eg skal nemleg bort til ei veninne no i kveld der me skal snakke, høyre på god musikk og bare slappe av. Me blir litt over ti stk., og det kjem til å bli veldig koseleg :) Det hadde blitt så altfor travelt om eg skulle fyke opp og ned hytta, for ikkje berre skal eg vekk i kveld, men om to dagar kjem kjærasten ned att frå Sunnmøre. For to dagar sidan, om kvelden, kom familien frå Florø hit, og me hadde pakkeopning nr. to. Fekk ei kjempefin, lilla lue som tanta mi har laga, og også nokre kjempefine pulsvarmarar som kusina mi laga på skulen til meg :) I går var eg ein tur i byen for å byte ei av gåvene som eg fekk på julaftan, og eg blei veldig fornøgd med det eg til slutt enda opp med. Og på kvelden fekk eg besøk av hu veninna mi som til vanleg bur i Trondheim. Me laga oss god mat, snakka mykje, såg Mamma Mia og Bridget Jones på randen. Er så utruleg kjekt å ha ein slik jentekveld når me fyrst er heime på Sola begge to.

Legg igjen ein fin tanke