26. des. 2012

Jul på Sola

Og så er me allereie komme til andre juledag. Her i heimen har me det fint; me slappar av og koser oss, prøver ut nokre av gåvene som me fekk på julaftan, koser oss endå meir og som vanleg blir det nok julekaker. Sånn sett så blir det jo litt greitt å komme tilbake til kvardagen om litt over ei veke. Men eg vil ikkje tenkje på det akkurat no. Lille julaftan pynta me treet med masse fin pynt, og me åt god risgraut med mandel i (og den var det pappa som fekk i år). På sjølvaste julaftan var eg i bunad allereie før klokka var elleve! Det må vere rekord! Såg Tre Nøtter til Askepott, og ho fekk prinsen i år også :) Etterpå var me alle bortom mormor ein tur med mat og gåver, og det var koseleg. I år var eg også i kyrkja der eg spelte saman med skulekorpset mitt, altså det korpset som eg spelte i fram til eg flytta til Bømlo. Kjempekoseleg å få vere med dei, og det var dei samme, gamle songane som blei spelt også i år som dei tidlegare åra :) Då eg kom heim, åt me god ribbe og medisterkaker; til dessert åt me riskrem – "same procedure as every year...". Til slutt var det på tide å opne gåvene, og også i år fekk eg mykje fint: klede (blant anna ein kjempefin, kongeblå peplumtopp), fine armband, knallraud kaffikanne og mykje anna. Noko av det finaste var gavekort på Aquarama Spa i Kristiansand som eg fekk av han der fine :) Tusen takk til alle saman! Elles så har eg fått lese ut tre av pensumbøkene for neste semester, deriblant Lasso rundt fru Luna av Agnar Mykle. Boka er på vel 700 sider, men eg må seie at eg blei positivt overraska :) Seinere i dag får me besøk i frå Florø, og då blir det et par gåver til å opne. Og Downton Abbey (julespesial) kjem også i kveld. Jepp, eg gleder meg!

Legg igjen ein fin tanke