16. des. 2012

"Pakke, pakke, pakke, pakke..."

Pakkar inn julegåver for fullt! No når dei aller fleste gåvene er i boks, kan eg jo like gjerne pakke dei inn slik at dei er klare til julaftan. Nesten eit lite juleverkstad! Har hatt nokre fine dagar saman med kjærasten min, men i går reiste han tilbake til Kr.sand for å dirigere to konsertar. På grunn av det dårlege vêret som har vore her dei siste dagane, var det ei stund usikkert om han kom seg til Kr.sand. Heldigvis letta vêret utpå dagen, og han fekk dirigert den eine av dei to konsertane i dag tidleg. Dagen vår på fredag blei feira med julegåvehandling (eg var vel meir gira enn han), middag på restaurant og som sagt Hobbiten. Det var i alle fall kjekk undehaldning, så opplevinga var eg fornøgd med ;) Mamma og eg har i dag vore på endå meir julegåvehandling. Det var nemleg ope på Kvadrat, og eg må seie at det var veldig greitt å få denne handlinga unnagjort. Elles så sit eg nede på rommet mitt og småputlar med noko temmeleg hemmeleg. Det er jo ofte slik før jul at ein har løyndomar, noko som i alle fall eg synest er litt spennande :)

Legg igjen ein fin tanke