19. nov. 2012

Tung måndag

Ei ny veke er i anmarsj. Etter å ha høyrt på korps og elles slappa mykje av i helga, merker eg at det er tungt å komme i gong med veka. Eg veit at eg må lese mykje pensum i løpet av veka i tillegg til at me får utdelt heimeeksamenen no på onsdag. Dette hjelper ikkje akkurat på motivasjonen. Men om under tre veker er det juleferie (som eg allereie har nemnt), og eg gleder meg! Noko anna som også gjer starten på veka litt tung, er at alt som kunne gå gale gjekk gale i dag morges: smøret smakte vondt, eg brann meg på brødristaren, hjulet på sykkelen min var ikkje heilt fiksa (det blei eigentleg fiksa førre onsdag...), kjeda hoppa av og det var så glatt at me måtte gå av syklane. Ja, slik kan det også gå. Men eg trur det fiksar seg med øving i kveld :) Alltid kjekt å spele saman med dei i Agder brass. Må berre få legge ut "diplomet" me fekk av dei herlege musikantane i Grim skolemusikkorps (klikk på biletet, så blir det større) :D Tusen takk alle saman!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Gratulerer med "utnevnelsen"! :-)

Silje sa...

He, he! Jo, tusen takk! ;)

Legg igjen ein fin tanke