6. nov. 2012

"It's doing nothing that's the enemy"

Hekta! Eg er rett og slett hekta på Downton Abbey. Serien er skapt av Julian Fellowes (og litt Gareth Neame) og blir i Storbritannia sendt på ITV. Her i Noreg er det NRK som sender den og me er godt i gong med tredje sesong; eg kan ikkje få nok. Eg har følgt med sidan fyrste sesong og har (utruleg nok) fått med meg alle episodane så langt. Og for de som kjenner meg godt, er det sikkert ikkje så vanskeleg å sjå for seg at eg lever meg inn og blir veldig engasjert. Eg tenkte eg skulle legge ut nokre bileteseriar i frå denne serien og eg startar med å vise fram den vakre lady Sybil som blir spelt av den engelske skodespelaren Jessica Brown Findlay. Tar også med nokre bilete av lady Sybil og Tom Branson, han som i løpet av serien blir hennar ektemake. Alle bileta er skjermdump frå diverse episodar, og om de vil høyre kjenningsmelodien frå serien, kan de trykke på den lille playknappen heilt nedst i innlegget (henta frå youtube.com). Er elles godt i gong med veka, men eg må seie at eg ser fram til å endeleg få ei heil helg der eg kan gjere akkurat det eg sjølv vil :)

Legg igjen ein fin tanke