9. nov. 2012

Inspirasjon

Sjølv om eg har Pinterest og finn masse inspirasjon i frå den sida, er det nokre gongar endå kjekkare å finne inspirasjon frå magasin, avis og reklame som kjem i posten. Sitte inne i stova mens det regner ute, klippe i magasina, lage fine kollasjar fylt med bilete av klede, smykke, sko, møblar, draumeheimen osv. No har eg kjøpt meg ei kladdebok og dekorert den, og i denne boka kjem eg til å samle på alle desse bileta, dei som gir meg inspirasjon og kreativitet. Dekorasjonen er kanskje litt jentete, men eg synest ikkje det gjer noko, eg. Dei fyrste sidene er fylt med bilete av klede og sko, men etter kvart kjem det nok nokre bilete av hus og heim også (har til og med fått med meg eit bilete i ekte Downton Abbey-stil...). Og så kjem eg sikkert til å lime inn kopiar som eg har liggande, kopiar med hekleoppskrifter, idéar til julegåver og liknande. Men det blir ikkje matoppskrifter å finne i denne boka, for det har eg denne boka til :) I helga håpar eg på å få lese noko pensum og elles gjere veldig lite. Skal jo til Stavanger ein tur neste helg, i tillegg til at det no byrjar å nærme seg eksamen, så eg får nytta sjansen til å kvile litt når eg faktisk kan.

Legg igjen ein fin tanke