11. nov. 2012

Helg med stor H

Sit her i stova med kaffekoppen i handa. Nyt morgonen, det er sundag. Nyt at det er helg, ei helg der eg faktisk har fri. Okei, eg burde nok ha lese pensum eller gjort noko husarbeid, men ein må kunne nyte ein fin morgon, det er jo sundag. Eg har i tillegg vore litt småforkjøla, så eg kjenner det er greitt å ta det litt med ro før turen til Stavanger og før eksamenane kjem. På torsdag, etter at eg hadde vore på jobb, tok me oss ein tur ned til byen for å sjå Skyfall, den nye James Bond-filmen, på kino. Bra underhaldning med mykje spenning – alt i ekte Bond-stil! Har så klart fått dilla på den offisielle songen til filmen, nemleg "Skyfall" med Adele. Den er så typisk Bond, og de kan høyre den her. Helga har gått med til å spele spel, vaske litt klede (i maskinen altså), sjå ein episode av Heartbeat, rydde litt, handling i butikken, og i går kveld såg me den vakre filmen Så som i himmelen, med stearinlys på bordet. Eg hadde sett den ein gong før, men det var veldig lenge sidan. Den er så fin, så utruleg fin med vakker musikk, alvorlege, men viktige tema, og innimellom ein dose med lun humor. Filmen rører ved meg, og tårene mine berre rann og rann i går kveld. Så som i himmelen er ein film eg verkeleg tilrår, og om ikkje anna, sjå i alle fall dette klippet. Og heilt på tampen: gratulerer med farsdagen, pappa! Håpar du får ein kjempefin dag og at du nyt denne sundagen :)

Legg igjen ein fin tanke