27. nov. 2012

Ei dryg veke igjen

Gleder meg så innmari til juleferie! Skulle gjerne hatt ferie no, no med ein gong! Når ein er forkjøla, og i tillegg skal vere opplagt for å kunne lese til eksamen, tja, det er ikkje den beste kombinasjonen. Men eg lever og har ikkje feber, så eg kjem meg nok gjennom denne eksamensperioden, eg som alle andre. Eg får i meg litt kaffi og te (som på biletet, der det er te oppi ein kaffikopp), og det hjelper jo i alle fall litt. Og så hjelper det jo at eg no har fått levert frå meg heimeeksamenen, og berre har ein eksamen igjen! Om ei veke og ein dag er eg ferdig, då har eg juleferie (så no skal eg slutte å klage, for eg veit at eg får ein lang juleferie i år). Hadde ei kjekk øving med brassen i går, og hadde det også kjekt på jobb i dag. Blir så glad og engasjert når eg ser at musikantane forstår det eg seier, eg ser dei får det til og eg trur dei kosar seg! No sit me her og slappar av med god bok, strikketøy og julemusikk. Kanskje litt tidleg, men, men ;)

Legg igjen ein fin tanke