24. sep. 2012

Kjekt speleoppdrag

Har hatt ei fin helg, i dag er det måndag og ei ny veke er i gong. På laurdag var me jo i sentrum og spelte med brassbandet på "bilfri dag". Det såg mørkt ut ei stund i og med at det på yr.no var meldt mykje regn som skulle falle ned frå himmelen. Men då me vakna om morgonen på laurdag, skein sola og det blei ein kjempefin dag. Me hadde ein kort og effektiv øving før me kom oss til byen. Mykje liv og røre, og mange som stoppa opp for å sjå og høyre på oss, så det var eit kjekt speleoppdrag. Nokon av oss i korpset dro på Peppes pizza etterpå for å spise lunsj saman, ha det litt sosialt. Kjekt! Elles hadde me ein rolig kveld her heime med god mat og avslapping i sofaen. I går vakna eg og kjente at eg ikkje var heilt i form, litt småforkjøla. Dermed blei det ikkje gjort så altfor mykje fornuftig, men eg fekk i alle fall lese ut Ibsens En folkefiende, for den er pensum til i morgon. Eg er heldigvis betre i dag, og så gleder eg meg (som vanleg) til øvinga i kveld. Forresten: "to øyne ser bedre enn ett".

Legg igjen ein fin tanke