18. sep. 2012

Something blue

Blå. Marineblå. Himmelblå. Kongeblå. Turkis. Midnattsblå. Kobolt. Blå er min favorittfarge nummer 1. Det har den alltid vore. Eg veit ikkje kva det er som gjer at eg likar akkurat den fargen så godt, men på eit eller anna vis er det noko med den fargen som fangar meg, tiltrekkjer meg. Når eg går i butikken og skal handle klede, er det ofte blått øynene mine fyrst fell på. Det berre er slik! I klesskapet mitt er mesteparten av kleda mine blå i ein eller annan nyanse, og då spesielt turkis, marineblå eller den fantastiske fargen kongeblå. Dumboen min er blå. Softbagen min (bagen til trombonen) er i forskjellige blånyansar. Den lille høgtalaren eg fekk til jul er blå. Mobilen min er...grøn. Ok, så er ikkje alt eg eig blått, men mykje av det er blått. Slik som flaska som de kan sjå på biletet. Det er så mykje ein kan gjere med blå flasker: ein kan henge dei opp med ei lyspære inni, ein kan setje stearinlys oppi, ein ha bruke flaska som ein vase eller rett og slett berre til pynt. Dei er så fine! Eg blir faktisk i godt humør av den fargen. Så om nokon av dykk har ei knallblå flaske ståande, er det berre til å gi meg eit lite hint ;)

Legg igjen ein fin tanke