28. sep. 2012

Jentekveld

Gleder meg til seinare i kveld. Då skal eg nemleg bort til ei av veninnene mine frå kommunikasjonsklassen og saman med ho og ei til skal me ha jentekveld. Ein treng det innimellom og no er det ei stund sidan sist. Me jentene går alle i forskjellige klassar dette siste året (i bachelorgraden vår) og når me i tillegg bur litt rundt omkring (Lund, Arendal, Søm), er det ikkje så altfor ofte at me ser kvarandre. Derfor gleder eg me litt ekstra til i kveld :) Denne veka har vore som ei helt vanleg veke med skule, korpsøving og jobb. Då eg kom heim frå skulen i går, var heile leilegheita støvsoge, det sto raude roser på bordet og kaffen var nykokt. For ein flott fyr eg har! Og så vil eg berre seie at eg hadde det veldig kjekt på jobb i går saman med aspirantane "mine". Biletet som eg legg ved, er eit forsøk på å vise lang lukkartid, men eg har ikkje det aller beste kameraet, så biletet blei så som så...

Legg igjen ein fin tanke