25. juli 2012

Morgonskift



Har ikkje noko særskild nytt å fortelje. Her går det i jobb og regn, regn og atter regn. Og bittelitt sol innimellom. På måndag var det meldt opp mot 40 mm nedbør fra 0-6 om morgonen, så eg spurde han eine som eg jobbar saman med om eg kunne sitje på med han. Og det kunne eg heldigvis. Men både i går og i dag har eg sykla til jobb, heile 2,3 mil til saman kvar dag, og eg må seie at det faktisk er ganske så forfriskande :) Det verste er at eg må stå opp litt over fire, noko som eg til vanleg kallar "midt på svarteste natta". Det har gått greit, men eg innrømmer at eg gledar meg til laurdag, for då kan eg sove lenge! Berre to dagar att... På fredag kjem ei av mine beste veninner til byen, og det ser eg fram til. Går litt for lenge mellom kvar gong me ser kvarandre. Og så har eg nettopp sett ein av dei mange filmatiseringane av Les Misérables (De Elendige på norsk), og eg kan ikkje vente til filmatiseringen av musikalen kjem på norske kinoar til jul :D

Legg igjen ein fin tanke