4. juli 2012

Gleder i kvardagen

















Akkurat no pøser regnet ned ute. Eg er lei! Sommarjobben på Gamlingen hadde blitt så mykje kjekkare om sola titta fram og varma oss litt. Ikkje for det; me får lov til å sitje inne når det regnar og blæs så mykje som det gjer, men det er meir keisamt enn å kunne sitje ute og verkeleg nyte jobben som badevakt. Men, men... Det er på slike dagar at eg heller vil tenkje på fine ting. Ting som gledar meg, ting eg likar, akkurat som her og her:

✦ sitje og løyse kryssord saman med kjærasten
✦ nyte ein god film på kino
✦ gå rundt i skjørt eller sommarkjole ein varm sommarkveld
✦ Tom Hanks som Forrest Gump
✦ bøker som eg las fyrste gong då eg var ganske ung, og som eg gjerne les om igjen, til dømes Den hemmelige hagen og Gaarders Sofies verden
✦ høyre stemmen til guten min i telefonen når me er vekke frå kverandre
✦ krim på fjernsynet fredagskveld
✦ lukta av nysteikt brød
✦ kaptein sabeltann
✦ kortspel med sambuaren ein herleg kveld

Legg igjen ein fin tanke