21. juli 2012

Avslappa laurdag

Sit inne og ser ut på regnet som høljar ned. Trur dette blir ein skikkeleg "vere-inne-dag". Lese litt i ei bok, sjå på film, slappe av, kanskje rydde litt meir. I går derimot var det strålande sol og blå himmel – og mykje vind. Så på ein måte kan ein seie at det var både og vêr, litt varmt og kaldt om kverandre. Uansett så tok eg meg ein sykkeltur i går. Når neste veke byrjar no på måndag, er eg jo nøydd til å sykle til jobben. Turen er ca. 13 km ein veg, så det blir over 2 mil på meg når eg syklar både fram og tilbake. Eg fekk verkeleg prøvd meg i og med at eg fekk ein frykteleg sidevind, og då snakkar me om vind som nesten bles meg ut i grøfta! Var passe lei, men eg kom meg fram. På måndag er det i tillegg meldt øspøsande regn, så eg må berre holde motet oppe... Elles så hadde eg besøk i går (kjempekoseleg) og i dag blir det som sagt ein dag der eg nok kjem til å holde meg innandørs :) Eg legg ved eit bilete av den fine himmelen slik den var her om dagen :)

Legg igjen ein fin tanke