3. juli 2022

Is og lesing på solskinsdagar












Kan vel seie at eg har ferie no. Han fine og eg hadde sett av tre veker senare i juli og inn i august som ferieveker, men no er det slik det er med tanke på at eg er mellom to jobbar, og dimed blir det ferie litt lengre. Vêrgudane har (stort sett) vore på vår side denne veka, så lesing på balkongen og ved Vannassen har det blitt, og eg har nytt det! Tur til byen x2, strikke ein heil haug med det grøne, flotte garnet, planleggje interrailtur, vere fleire timar i lag med ei god veninne og ta livet ganske med ro. Resten av veka har eg prøvd å oppsummere i ei sundagsliste, slik eg ofte gjer:
 
at mannen min har levert phd-oppgåva – kjempestolt kone!
fascinerande lesing frå Karin Ericsson i Den andre døden 
ny låt frå Markéta Irglová, gleder meg til nytt album i haust 
stikke innom Gladmatfestivalen med ei veninne og ete knallgod softis
artig å sjå kor sikker Brett er (TwoSetViolin) på at denne songen er frå Noreg ;)
Wales som reisemål i ein episode av Great Canal Journeys
bittesmå kattungar og ein snill golden retriever
tinge heim middag fredagskveld for å feire at mannen min hadde levert nemnde oppgåve 
nokre timar midt i veka i solskinet ved Vannassen
veldig mange gode varer hos Skjæveland Gardsutsalg
magisk solnedgang
strikketid, for det grøne garnet er berre heilt nydeleg
Elena Ferrante som i Innanfor margane skriv om nettopp skriving og lesing
me er kanskje ikkje heilt like, men alle er like mykje verde – sett på ein vegg i sentrum
Niina sitt magiske bilete av soloppgang i tåkehavet
stikke innom svømmehallen for å helse på og sjå ein undervassrugbykamp 
og det norske kvinnelaget vann gull og herrelaget tok bronsen (europameisterskap)
flausar frå den finaste serien Heartstopper
og apropos Heartstopper: stas å sjå ei bokutstilling med bøkene på Ark midt i byen 
sydentemperatur i Tromsø, ordentleg sommarstemning hos Et katteliv
sundagsmiddag i lag med familien ute på finaste Kronen Gaard 
laurdagspizza og filmen Holiday frå 1938 med Katherine Hepburn og Cary Grant
alltid balkonglesing

Legg igjen ein fin tanke