10. juli 2022

Relativt avslappa ferieveke




Hos oss har det vore ordentleg feriestemning heile veka. Stå opp halvseint, treige morgonar, få avtaler og lite på programmet. Ein del av tida har gått med til å pakke og planleggje resten av turen vår, for no er me faktisk ute på interrail. Jepp, dette innlegget er skrive på førehand, og om ein ser bort frå eit par andre innlegg som kjem til veka, vil det bli stille her nokre veker. Men då har eg masse kjekt å vise utpå seinsommaren og hausten! Lunsjdate med ei veninne på måndag, og på onsdag var me og broremann heime på Sola ein tur for spel og heimelaga is. Ho eine tanta vår var der også og hadde med seg finaste Balto, ein ordentleg sjarmør i krøllepels. Men nu, nu kör vi:
 
både tøff og vakker bok, The Garden of Evening Mists er ei bok eg kjem til å hugse lenge 
sjå ferdig fyrste sesong av Heartstopper, å, for ein heilt nydeleg serie (og tårene rann!)
tihi, denne lille katten sluttar aldri å sjarmere
Alice Oseman er blitt ein av mine favorittforfattarar, las nyleg ut Jeg håper noen kan høre meg
vassliljene i Vannassen
Markéta Irglová som delte eit bilete frå heimbyen der det var 15-årsjubileum for filmen Once
stilige, gamle og fargerike lamper på ein kafé midt i byen
gleder meg veldig til å endeleg sjå Agatha Christies The Mousetrap på teateret
måtte smile då eg las namnet på ein klesbutikk i sentrum: "Fine mann" 
ete god lunsj og prate mykje i lag med ei god veninne på Jordbærpikene
å, sjå på desse øyra til denne lille hunden, og ikkje minst dei bittesmå kattepusane
likte godt She Drives Me Crazy, akkurat passe humoristisk, alvorleg, skeiv og litt sukkersøt
viss vêret blir dårleg i sommar: The Durrells ligg framleis ute på NRK Nett-TV :D
reiseinspirasjon de luxe då eg las boka Ferie med tog av Sigrid Elsrud
Wilda er god på å tipse om bærekraft og gjenbruk, og på dette biletet finn ein flotte bruktplagg
"Imagine" er eit himla artig spel, og me hadde det gøy på Sola på onsdagskveld 
strikke og lese innimellom pakkinga
byrje å sjå sesong tolv av Taskmaster
utruleg stas at ein no kan høyre musikalen Chess på norsk på Spotify (og eg kjenner trommisen!)
Balto er på besøk hos mamma og pappa, og han fann seg ei mjuk pute å leggje hovudet på
ei lita fjør midt alt det grøne graset

Legg igjen ein fin tanke