18. mars 2018

Sundagsliste med over tjue fine punkt!

Ingen løyndom at veka starta med snø, noko eg likte svært dårleg. Heldigvis blei vêret betre og betre for kvar dag, og sola har stått høgt på himmelen i heile helga. Jamt over har det vore ei superfin veke med mykje lesing, sol, god lunsj midt i veka, flotte fargar og ei sabla god ryddeøkt på jobb. Og når det gjeld lesing – eg sukkar så søtt av Anne og Gilbert: "[...] There was nobody else – there never could be anybody else for me but you. I loved you ever since that day you broke your slate over my head in school.". Koser meg med å lese den serien. Eg har sykla til jobb i fantastisk solskin, og eg har hatt eit stort smil om munnen omtrent resten av dagen. No er det verkeleg snart vår! Snøklokker blei sett i dag og snøen er borte (håper den ikkje kjem igjen før neste vinter). Ser at det er mange, mange punkt på sundagslista mi i dag, for det har som nemnt vore ei god veke:

✦ komme heim kvart på seks og få oppleve at sola framleis stråler inn i stova
✦ tredje bok i Anne-serien: Anne of the Island
✦ fargar i heimen, det er tingen
✦ rørande å (nok ein gong) sjå Anna og Mr. Bates seie ja til kvarandre i Downton Abbey
✦ lese under slumreteppet om kvelden
og å lese på senga om morgonen medan solstrålane tittar inn
✦ fortsetje å flytte bøker og rydde på jobb; trur det blir superbra til slutt
✦ "Top 10 Interrail Destinations to visit in 2018" – kan godt dra av garde på togtur med ein gong
✦ heimebakt brød, alltid ein slager
✦ kose meg med nokre episodar av Murdoch Mysteries
✦ tinge ein liten tur til Yorkshire i september
✦ må le littegrann av katten Maru som er ute og leikar i snøen
✦ det vakraste vårteiknet: snøklokker
✦ lunsjdate på Espresso House saman med den finaste
✦ ete sundagsmiddag heime på Sola, og då stod desse vakre keramikklyshaldarane framme
✦ veit det er opptatt ut neste år, men tenk å besøke denne Harry Potter-leilegheita i Edinburgh
✦ sitje og vente på bussen medan sola varma i andletet
✦ overraske mannen min på flyplassen då han kom heim i dag frå NM janitsjar
✦ gå heim frå jobb på måndag og sjå fuglelivet ved Mosvatnet
✦ kan hende eg har delt denne før, men tips til ein miljøsmart garderobe hos Emma
✦ 70-talskjensle når eg har på meg genseren med det kulaste mønsteret på kragen og mansjetten
✦ stoppe opp for å ta eit bilete av ei kvit, eldre bygning med raude karmar i strålande solskin
✦ liten lunsjpause i kantina på jobb i går blant flotte fargar

Legg igjen ein fin tanke