25. mars 2018

Å lese i ein godstol som den på jobb

Palmesundag er her og i morgon byrjar påskeveka. Eg skal på jobb både i morgon og på tysdag, men elles lite jobb, ja, ein liten påskeferie. Desto fleire dagar på hytta og tid til å lese bøker. Trass i at eg no er grasenkje for ei stund, har det vore ei grei veke som starta med ordentleg middagsdate, produktive dagar på jobb, eg fekk besøkt ei veninne på fredag og det var ei kjekk laurdagsvakt i tredje etasje i byen i går (faktaavdelinga). Innimellom har eg sett eit par episodar av Downton Abbey, og det finaste sitatet kjem her: "I won't be happy with anyone else as long as you walk the earth." Sagt til Mary frå Matthew dagen før bryllaupet deira. Sukk. Koseleg å sjå den serien om igjen. Måndag er her om berre nokre timar og under finn de som vanleg ei oppsummering av veka:

✦ lese ut den underfundige, fine og såre boka Arr av Auđur Ava Ólafsdóttir
skulle så gjerne ha hatt ei bokhylle og ein godstol heime som dei ein finn på hovudbiblioteket
✦ flytte meir på samlinga på jobb, for det blir rett og slett så mykje betre
✦ tenk å gå Noreg på langs slik desse to skal gjere – tungt, tøft og ei oppleving for livet
✦ endeleg lage ferdig og bestille fotobok frå bryllaupet
✦ og byrje på fotobok med bilete frå fjorårets Interrail-tur
✦ herleg å gå til jobb ein av dagane
✦ diggar omslaga på desse tre Agatha Christie-bøkene, litt sånn retrostil over dei
✦ okei, skiltet blei lite i kollasjen, men artig med eit litt "strengt" skilt med lokale referansar på jobb
"Honest Trailers – Every Wes Anderson Movie" – fordi han er den herlegaste regissøren
✦ endå fleire snøklokker
✦ så smått byrje å lese påskekrim med boka Graven av Monika N. Yndestad
✦ frieret mellom lady Mary og Matthew (og ja, me snakkar om Downton Abbey)
✦ fredagsbesøk hos ei god veninne
✦ endå ein liten ting som lyser opp heimen vår: Kähler-vasen mot den Scooter-farga veggen
✦ å lage ein fantastisk kunst som denne ved hjelp av tyll og eit strykejern (meir på Instagram)
✦ sundagsmiddag heime på Sola med ein hyper fugl og den fjerde Harry Potter-filmen
✦ kanskje ikkje ein ting eg treng, men då eg såg dette boketuiet på Etsy, berre måtte eg ha det
✦ middagsdate x2 med god mat, drikke og prat med mannen min før han drog tidleg torsdag
✦ videosamtale med min betre halvdel som no er i Canada

Legg igjen ein fin tanke