12. mars 2018

Bort med Kong Vinter

Mannen min sa til meg no i helga at han nettopp hadde sett nokre små snøklokker i nabolaget. Eg lurer på korleis dei har det no; då me vakna i dag var det nok ein gong snø ute. Og eg som eigentleg skulle sykle. Kong Vinter kan godt trekke seg tilbake no. La våren komme med alt det grøne, endå varmare vêr og null snø. Tok bussen til jobben i dag sidan eg ikkje kunne sykle og traska heim igjen. Dette er Mosvatnet i dag. For som eg har nemnt før, er det på eit vis fint når snøen ligg på bakken som eit kvitt teppe. Som ein lys kontrast til det gule eller brune. Og plutseleg oppdagar ein nokre søt, små spor etter endene og svanene. Veit ikkje om svanene heller er så nøgde med den lille snøen som kom i natt. Røyken frå bassenget på Gamlingen ved skulpturen var også noko eg såg før eg til slutt kom meg heim. Ein måndag med snø, men også sol og gåtur. Så eg skal ikkje klage.

Legg igjen ein fin tanke