23. mars 2015

Nyansar av blått

Er det ein farge eg aldri blir lei, så er det blå. Kongeblå er nok den aller finaste nyansen, men også turkis og blånyansar med ein del grønt i, er nydelege. I dag hadde eg på meg det fine settet (smykke+øyredobbar) som me kjøpte på American Museum of Natural History. Eg er eit vanedyr og bruker mykje dei same smykka dag etter dag, men eg kunne ikkje gå i frå dette fine settet. Nydeleg farge og nydeleg fasong, og eg har faktisk brukt det ein god del :) Settet ligg på ei lita skål eg har laga og pusla med den siste veka, og skåla er av lufttørkande leire. Eg skal vise den i sin heilskap seinare denne veka, for den er ein del av mitt bidrag til denne månadens tema av Monthly Makers. Når eg no er inne på fargen blå, måtte eg jo berre ta bilete av cardiganen eg hadde på meg i dag, eit kjempefint, langt og herleg plagg som eg kjøpte på Urban Outfitters i NY. Og så klart den fine steinskiva som også er kjøpt på AMoNH. Den er ein av tinga som står i bokhylla vår og som er med på å pynte opp stova. Vakre og herlege fargar som lysar opp ein elles grå måndag!

Legg igjen ein fin tanke