27. mars 2015

Eit antrekk med sjel

For nokre veker sidan, fann eg dette lilla skjørtet på Fretex for berre hundreogtjueni kroner. Ein mørk og kjempefin lilla farge, lommer på begge sider og to små søte knappar framme. Og sidan skjørtet er lang og i eit varmt stoff, passar dette perfekt både om hausten, om vinteren og om våren, til alle dei dagane der det er litt sol, men ikkje nok til å kunne gå i korte skjørt og T-skjorter. Å kunne kjøpe eller arve noko brukt, er noko som berre gir meg meir og meir glede, særskilt dei to-tre siste åra. Genseren var eit av plagga eg fekk med meg frå Sunnmøre i fjor haust, ein genser eg tidlegare har vist her. Det blei eit lite bileteras i dette blogginnlegget, men det var så gøy å posere i dette antrekket og då blei det også tatt meir enn to-tre bilete ;) Har lite planar for helga, og neste veke er det jo påskeferie. Blir nok her i byen nokre dagar for å gjere litt skulearbeid og jobb, men ein tur opp til hytta i løpet av ferien, skal me få til :) Vil ønskje alle ei fin helg og ei herleg påske!

Legg igjen ein fin tanke