25. okt. 2009

Søndagsfri med et lite hint av rydding og pakking ;)

Herligt å endelig ha ein dag der me kunne sove litt ekstra lenge. Ikkje bare va d søndag og fri, men me sko også stilla klokkå t vintertid, altså ein time tbake, så me "fekk" jo sånn sett ein ekstra time ;) Endte med å stå opp rundt omkring halv ti ("ny" tid). Bror min og eg hadde avtalt å møte våre to foreldre nede på skolen klokkå ti slik at me kunne spisa frokost i lag. De va jo så klart litt forsinka, men me fekk i oss nok mat, og blei gode og mette alle sammen ;)  


Rett opp på rommet ittepå, der mamma hjalp meg med å pakke sekken t Afrika. Tenk, nå e d bare ei uke igjen t eg reise... Kan ikkje fatta at tiå har gått så fort! Hu strøyk ut d eg fant frem, og hjalp meg ittepå med å putta alt oppi sekken. Takk for all hjelp, mamma ^^ Og pappa hjalp meg med å finna ut av mobilen min :P T slutt måtte de alle tre reisa, og eg får ikkje sett de før t jul... D blir litt rart... Men d va kjempe hyggelig med besøk!


Koteletter t middag klokkå to med iskake t dessert. Rydding av kostymer, rydding og vasking av scenen og alt d andre som me måtte gjørr for å få skolen "back to normal". Og fordi alle tok i et tak, va d unnagjort på ein-to-tre! :P Kakerester i fleng fra igår, og itte å ha spist litt, va med ein gjeng som gjekk ned på formingsrommet, og holdt på med diverse saker og ting (temmelig hemmelig). Musikk, og masse latter. Tror d e lenge siå eg har ledd så møye på ein kveld! :P Skikkelig artig ^^ Litt kvelds, og t slutt blei d filmkveld med popcorn og brownies i peisestuå (skikkelig møye usunt i dag, ja), og då såg me filmen "Beautiful Girls". Og nå..... ZZZzzz!



Den store IFA-esken som blei brukt under revyen i går :P

Legg igjen ein fin tanke