11. okt. 2009

Hjem t vakre Bømmelulu

Plutselig va ferien øve, og eg sitte igjen med mange gode minner itte ein kjempe fin høstferie. Kunne fint hatt fri ennå litt mer, men eg merke d ska bli godt å gjørr någe litt mer efffektivt enn å bare ha fri... :P For å få någe ut av dagen, sto eg opp litt øve åtte. Nystekt og varmt brød venta på meg t frokost. Kjempe fin og god start på dagen! Siden eg sko ha med meg så møye tbake t skolen, hadde pappa lovet å kjøre meg. Og med på turen blei også kjæresten min :) Me dro fra Sola (ellr Stavanger då for de som ikkje vett kor Sola e) halv elleve. Turen gjekk fint, med sånn någenlunde vær og godt selskap :P 


Vel fremme på Bømlo og skolen (klokkå va då kvart øve ett), va d iskaldt på rommet mitt! Men eg fekk på varmen og ittekvert blei d varme på gang. Gjekk litt rundt omkring her på skolen, men d meste va mørkt og stengt. Va nedom bryggå også ein tur, bare for å trekke litt frisk luft. Spelte kort (pappa tok seg ein kvil imens) og så møtte eg to av de ande på huset mitt. Skikkelig koselig å se folk igjen :D T slutt, sånn i tre-tiå, måtte mine to kjære reise hjem igjen. Og, utrolig nok, gjekk d fint å sei "hadet" t de... Pakkte ut, slappte av, og kveldsmat halv åtte. Då begynte alle de andre og å komme, så nå e d fullt liv her. Imårå begynne skolen igjen, og eg glede meg! :)

Legg igjen ein fin tanke