27. okt. 2009

"Alt-mulig-dag"

Jo, i dag har me gjort ganske så mange ting. Litt av alt og ingenting, sånn sett. Ikkje for d, d e vel ofte sånn d e her på skolen :P Dagen starta som normalt, med alt d morgenen innebære (du vett, nyheter, opprop, morgensamling og frokost der eg spiste havregrøt). I timene i dag (linjefag) brukte me tiå vår på å se ein film som va halvt dokumentar og halvt drama. Den hette så møye som "Veien Til Guantanamo". Skikkelig bra film, men fy fillen, d va et par umenneskelige scener der! Hadde også samtaler med linjelærer, sånn litt om turen og generelle ting. Ganske så greit :)


Måtte spise lunsjen mitt litt fort i dag, fordi eg måtte opp t huset og henge opp ein vask og stappa inn ein ny i vaskemaskinen (sånn som eg pleie å gjørr på tirsdager). Kom ned rett før lunsjen va slutt, og då føyk eg rett på datarommet for å fiksa i stand reiseplanen vår t Afrikaturen. Nå e d ikkje lenge igjen... :P Resten av tiå frem t middag, brukte me t å sortere klær som me ska ha me på turen og gi vekk t der me ska (Aro-senteret, barnehjem etc.). Kjempegod taco t middag, og t dessert fekk me Dronning Maud-fromasj. Den va heilt superb!


Tok meg ein sykkeltur t butikken itte middagen for å handla litt småting som eg mangla (bl.a. ein tannkost). Hobbyrommet med musikk, hobbyting og koselige folk resten av tiå frem t kvelds. Swingkurs klokkå åtte, og d va skikkelig artig! Så d har blitt litt av alt i dag, ja :P



Butikken og bensinstasjonen vår, klærne me sorterte og den gode desserten :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Ser du har handla tannkost. Vett ikkje om du kjøpte såpe med det samme. Hvis du ikkje gjorde det, så glem det. Kom på at det e nok best med flytende såpe (mest hygienisk)så eg sende med ein te helgå.
Klem mamsen

Silje sa...

Kjøpte såpe, ja, men, men... Då har eg for ei stund :P
Klem tbake :)

Legg igjen ein fin tanke