12. okt. 2009

"Hit eit steg og dit eit steg..."

"...dansar eg fram på skuleveg." Ok, så dansa eg ikkje ned t skolen i dag, men eg va glad og (nesten) våken. Og klar t å ta fatt på ei ny uke her på Bømlo folkehøgskule :) Merke at d nå begynne å bli vinter med både kulde og mørke (greide ikkje å tro at klokkå va sju då eg våkna i dag, for d va så ufattelig mørkt ute...). Jeppsann. Dagen nede på skolen begynte med nyheter, opprop og frokost rett ittepå. Merka at d va godt med havregrøt (har nok savna d litt i underbevisstheten). Vekestart og itte d venta vaskebøttene og støvsugeren på oss. Litt støv og sånt va d jo, men eg hadde ikkje et særlig rotete rom, så d gjekk unna på et blunk. Og rommet blei godkjent.


Smakte med lunsj itte å ha vaska, og fra halv ett og frem t middag (kl. tre), va d massevis av info og spørsmålsrunde ang. turen t Afrika. Tenk, d e bare 3 uker igjen. Begynne å merke d nå at eg e veldig spent... Men mest glede eg meg t å få oppleva så møye nytt, både på godt og vondt. Vel, vel... Middagen va i dag någe liknandes pølsegrateng og d smakte kjempe godt. Opp på rommet for å bare pusta litt ut, lesa litt i ei bok, og så va d atter ein gang aerobic (som me har gjort de siste mandagene). Kjenne d e godt å få bevegt på kroppen litt :P Yoghurt t kvelds (+ ein kopp med kaffe), og så va d någen av oss som satte oss inn på vårt lille filmrom og såg litt av musikalen "Fiddler On The Roof" (ellr "Spelemann På Taket"). Artig musikk og interessant handling.








Ingen spesielle bilder i dag, så ovenfor kan man derfor se to bilder fra musikalen "Fiddler..."

Legg igjen ein fin tanke