17. okt. 2009

Revyseminar, latter og null frokost

Pga. koleravaksine som sko drikkast, kunne jo ikkje me på Fred og solidaritet spise frokost. Derfor va d ein skikkelig tøffe start på dagen. Og middagen va jo ikkje før to (men me fekk lov t å smøre ein matpakke som me kunne spise ein time itte vaksinen, altså halv ett), men me øvelevde nå alle sammen.


Veldig tungt å bare komme seg ute av sengå. Øynene rant, og eg greide aldri skikkelig å våkne. Men, ja, ja.... Eg e nå litt flink t å overdrive :P Ned t opprop klokkå ni, og satt og leste i ei bok for å ha någe å gjørr på frem t klokkå va ti og me va i gang med revyseminar (og så revyjobbing ittepå). Satt og hørrte på ka ein revy e, kossn me skrive ein revytekst, så valgte me revysjefer og sjefer for andre ting, spiste litt mat (va i himmelen!), blei delt inn i grupper og ein halvtime før middag begynte me å skrive tekster. Fy fillen, så møye latter d blei! ;) "Men hva med strikketøyet?" har me sagt et par ganger i dag, ja... :P 


Grøt + rester t middag. D holdt med ein porsjon grøt, då va eg stappmett! Ennå mere revyskriving, og itte kvert va me innom ein tur på kostymelageret for å se ka me kan bruke av kostymer og ting. Ennå mer mat då d va kvelds halv sju, og itte d va d någen som va på disco på sjøhuset, någen slappte av, og andre, deriblant meg, såg på "Pingu", "To Gode Naboer" og "Moldvarpen". Gode gamle BarneTV altså :P "Din lumske larveladd" va ein av de beste replikkene! Satt og heklet imens. E skikkelig hekta på håndarbeid for tiå! Nå e d leggetid...



Sånn går d når me ikkje får spisa frokost :P




BarneTV

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Jøss ! Satt DU og heklet, ja heklet Silje ? Eller va det någen andre ?Printa ut någen av bloggdagene dine igår og leste for mormor. Det va endeleg någe hu syntes va kjekt å hørra på, så eg komme te å gjørr det framigjønå. Berre så du vett det..
6 dager te me komme oppøve :)

Silje sa...

Eg satt og heklet, ja. Tro d ellr ei! :P Fekk hjelp t å begynne med, men d va bare to ellr tre masker. Så, HA, eg fekk d t! Kjekt å høre at høylesning falt i smak :) Hørres ut som du har nedtelling... Me snakkes :) Klemmen!

Legg igjen ein fin tanke