15. okt. 2009

Ein overkjørt Halloween

Nei, eg vett d, d e ikkje Halloween ennå... Men forberedelsene t Halloween har begynt, siå eg e på Lille Miljø og me ska stella i stand ein liten fest. Tror d ska bli gøyalt, med ekle ting, leker, kostymer og møye aent løye. Dette gjorde me itte at me hadde hørrt nyheter, hatt opprop og morgensamling, og så va d frokost. Eg merke at nå som d har begynt å bli såpass mørkt om morgenen, tar d lengre tid før eg i d heile tatt greie tanken på å være våken.


Greide allikevel å få i meg litt mat, og va klar t kor kl.ni. Hadde ein ny vri på kortimen: istedenfor at me alle sko synge samme sang, blei me delt inn i syv grupper og så sko me finna ein sang å fremføre foran de andre gruppene. Vår gruppe brukte lang tid på å bestemma seg, men me kom t slutt fram t "Kveldssong For Deg Og Meg". Skikkelig løye, for d va ikkje særlig bra! :P Men d va jo mest for moro skyld då. Og itte d va d at me på Lille Miljø snakkte om og diskuterte diverse saker og ting angående Halloween. Lunsjen va klokkå tolv, og i dag fekk eg også litt post: pakke fra mamma med litt diverse ting som eg hadde glemt då eg va hjemma i ferien... :P


På skriveverkstedet i dag sko me begynna å skrive ein novelle med tittelen "Overkjørt" (og ja, derav "Ein overkjørt Halloween"). Gjekk sånn passelig greit å komma i gang, men så veldig langt kom eg ikkje... Hjemmelaga kjøttkaker med alt tilbehør t middag. D smakte kjempe godt! Nok ein gang filmstund, og i dag blei d "Bride & Prejudice". Nei, ikkje den filmen, men ein slags moderne Bollywood versjon av den kjente filmen. Morsom va den i hvert fall! Møye snakking og bare slappt av :)



Klare for film ;)

Legg igjen ein fin tanke