2. okt. 2009

Høstferie :)

Fem uker har nå gått, og plutselig e d høstferie. Sto opp og då måtte eg pakke resten av tingene mine før eg gjekk ned t morgensamling og frokost. Rask frokost, for me på "rythm'n junk" måtte øve ein siste gang før fremføringen. Kvart øve ni va me i ilden og d gjekk veldig bra. Folk lo og d va kjekt å fremføre! :) Ittepå va d "Lytte" med hørespel som de hadde laget heilt sjøl. Kjempe tøft! Og heilt t slutt va d "Tut og køyr" som hadde laget ein olabil. Utrolig stilig bil, og den funka!


Siste rest med pakking, "hadet" t alle folkå (ja, eg vett, d e bare ei uke t me sees igjen...), og 12.25 gjekk bussen fra Føyno t Stavanger. Turen gjekk veldig bra, og halv fem va eg hjemma på Sola igjen. Herligt å se familien og typen igjen :D Pannekaker t middag, "Beat for beat" på TV-en, og nå ska eg prøva å sove litt, for d blir tidlig opp imårå. Ska nemlig på togtur t Oslo og toget går 05.50! Snakkes alle sammen og god høstferie!



Her ser du tingene me dengte løs på




Olabilen


Legg igjen ein fin tanke