21. juni 2026

Liten bursdagsis






Synest nesten at desse vekesoppsummeringane kjem fortare og fortare. Det er ikkje fyrste gongen eg skriv at eg ikkje skjønner kor våren blei av, men eg meiner det framleis. Juni er godt over halvvegs og sommaren godt i gong. Her i byen vekslar sommarkjensla veldig, for sjølv om det har vore heilt nydeleg i dag (og eit par andre dagar), har det også vore dagar med mykje vind og regn, og ein av morgonane låg det tjukk tåke då eg stod opp og var på veg til jobben. Angåande jobb; det er litt mindre trykk på kundeservice no, men det er likevel ein god del å gjere med å ordne klikk og hent-ordrane, rydde ved kasseområdet og på lageret og så klart var me alle med på opninga av Littbonde-butikken i sentrum. Min betre halvdel hadde bursdag på torsdag – hipp, hipp hurra for han som gjer dagane lysare! Helga var både tur, handlerunde, avslapping og til slutt middag med historisk sus:
 
 ungdomstida er vanskeleg for mange, og Grimaldis En skjør tid skildrar dette sårt og med ei nerve
 lesing i hagen og ein is til dessert, såpass måtte det vere når mannen i huset hadde bursdag
 alt det grøne ved Mosvatnet på denne tida av året! 
 mange flotte og gode produkt i Littbonde-butikken
 og stas at dei skreiv om butikkopninga i Aftenbladet 
 å vere tilbake i Fjällbacka med Sørgekonen var kjekt sjølv om eg ikkje var heilt nøgd med slutten 
 crème brûlée til dessert i dag ute på Kronen Gaard
 trass gråvêr nokre av dagane, har me hatt eit par kveldar med lesing i hagen 
 gjorde godt å gå ein tur akkurat passe lang tur langs Hafrsfjord i går før regnskolet kom
 geitekillingar i fargerike genserar – det blir ikkje søtare enn dette! 
 lesestund (ein klassikar i mitt hjarte) og ein liten drink til kvar av oss 
 bruktbutikkar har alltid mykje kjekt å sjå på 
 kaninbesøk på jobb, det er kvardagsglede, det! 
 10 uavhengige bokhandlarar i Storbritannia, kanskje me kan besøke nokre av dei i sommar?! 
 skuggespel på sofaen 
 knallgod, heimelaga pizza og fyrste halvdel av ein fransk film i lag med mannen min 
 høyre på lydbok medan eg gjorde kontorarbeid 
 ny bok med Leseklubben: Brødrene Løvehjerte av Astrid Lindgren, ein ekte barnebokklassikar 
 om ein snau månad kjem siste del av Heartstopper ut på Netflix, og traileren er nettopp sluppe 
 ha, ha, me følte at nokon glodde på oss langs turstien i går 
 eg er ingen Excel-ekspert, men gøy å prøve meg litt fram der i samband med jobboppgåver  
 Aslaug Vaa med Skjenkarsveinens visur er den sjette forfattaren i mi eiga leseutfordring for 2026

Legg igjen ein fin tanke