Får håpe toget går når me skal ut og farte om ein snau månad, for det har vore ein god del forsinkingar og innstillingar langs Sørlandsbanen den siste tida. Men eg tar uansett eit tilbakeblikk på ein tur langs den same ruta 31. juli i fjor (snart eitt år sidan med andre ord). Åt ein god frukost på båten, slappa litt av i lugaren og i ti-tida om morgonen la me til land. Buss for tog til Drammen, men elles var det tog som tok oss med heim til Stavanger. Ute var det sol og blikkstille vatn.
Inga overrasking at me las mykje, togtur er heilt perfekt til ei god lesestund eller fem. Drakk kaffi, titta ut av togvindauget og såg landskapet fyke forbi. Tok vel ein liten dupp også. Etter kvart blei landskapet meir kupert, høyballane låg på rekkje og rad – me visste at no er me komme til Jæren. Etter å ha gått av toget på stasjonen, var det berre sjarmøretappen igjen, det vil seie bussturen frå stasjonen og heim til bustaden vår. Ferien var plusteleg over, men om litt kjem det ein ny.

Legg igjen ein fin tanke