21. jan. 2018

Kvitt landskap og gylne solstrålar

Snø, kaffi, bøker og solstrålar. Veka mi i korte trekk. Snøen byrja å lave ned på tysdag og den ligg framleis sidan det lava ned heile fredagen også. Det var faktisk såpass at det var snøkaos då eg skulle heim frå jobb fredag kveld. Bussen måtte stoppe midt i ein bakke, og eg enda opp med å gå ut, jogge ned bakken, forbi bilkøen og heim. Eg var nok litt av eit syn der eg jogga medan alt det kvite fauk rundt på alle kantar. Me har også sette av tid til å komme oss vidare med fransken, og det har vore vanlege, men kjekke jobbdagar. Måndag er snart her og det betyr ei ny veke. Håper veka og helga di har vore akkurat slik du ønskja dei skulle vere. Under er mi oppsummering av veke tre:

✦ sola som titta inn gjennom balkongdøra og laga skuggar på stoveveggen
✦ "Den nye læreren ble redningen for Elise" – fint, sårt og rørande i NRK-serien #dusåmeg
✦ liten sundagstur rundt Mosvatnet i det herlege vinterlandskapet
✦ femten av tjue riktige på quizen i Dag og Tid (og eit av spørsmåla var om Anne of Green Gables)
✦ ein gjeng med små, søte kattungar
✦ sjå tre og buskar kledd i snø medan eg venta på bussen, morgonen var så lys og flott
✦ og endå eit snøbilete då det lava ned på veg heim frå seinvakta den same dagen
✦ hekle medan me såg på filmen The Trip to Spain i går kveld
✦ tommel opp og så tøft å sy ein eigen ballkjole av IKEA-posar
✦ sjå ferdig den franske filmen Taxi og høyre på podcasten Coffee Break French
✦ heimelaga latte og bok etter sundagsturen
✦ Stockholm om vinteren er vakker
✦ ein kopp med presskannekaffi og solstrålar slår aldri feil
✦ kattar som skal til å byrje på Hogwarts ;)
✦ solstrålane var også velkomne då eg sat og las i den besteste lesekroken på Sølvberget
✦ berre ein liten snutt, men får veldig lyst til å reise med tog i eit vinterlandskap no med ein gong
✦ småhumre medan eg las Norske stiler av Lars Saabye Christensen
✦ blogge om dei beste bøkene eg las i fjor

Legg igjen ein fin tanke