1. sep. 2014

Haustmarknad på Tou Scene

Som eg nemnte i førre innlegg, var me i går innom Tou Scene der det var stelt i stand til haustmarknad. Eg har jo berre blitt meir og meir glad i det å kjøpe brukte ting, og då særskilt småting eller møblar til leilegheita eller fine vintageklede som eg kan ta på meg ein dag eg vil kjenne meg spesiell. Me fann ikkje noko til heimen vår, men eg fann jo to fine klede som eg rett og slett får vise seinare. Elles så var det utruleg kjekt å berre gå rundt og sjå på alt det rare og fine som var der. Me smakte også på god kaffi frå Kokko og knallgode, veganske (!) cupcakes frå Maris veganske cupcakes. Tou Scene var fram til ca. 1980 eit bryggeri (Tou bryggeri), medan det frå 2001 har blitt bygd opp som Tou Scene AS. Sjølv har eg spelt konsert der ein gong for nokre år sidan, og eg synest det fungerte veldig greitt å ha ein slik marknad på Tou scene. Sat ute på ei brygge med kaffikoppen før me vandra tilbake til bilen. Og på veg til bilen gjekk me forbi den kule veggen ein kan sjå på nedste bilete. Her har nokon rett og slett skrella av gammal måling og laga eit ordentleg kult kunstverk. Stilig! Hadde tre timar med forelesning i dag, og eg sat som eit tent lys så å seie heile vegen. Veldig kjekt å vere på skulen og verkeleg kjenne at ein får ny kunnskap, at ein får noko igjen for dei timane ein sit der. Brukte også nokre timar på å fikse i leilegheita etter middag i dag, både han, eg og mine to foreldre. Godt å kunne få litt hjelp no i starten, det treng me ;)

Legg igjen ein fin tanke