27. sep. 2014

Godtenisse på tampen av september

Kvar jul i ein del år no har pappa vore fast bestemt på at Godtenissen med stor G, skal stå foran peisen, og då så klart med noko oppi (Twist eller liknande). Ingen av oss andre synest at den nissen er noko særskilt fin, men, men. I dag drog mamma, kjærasten min og eg ein tur til Figgjo, for der skulle det vere ei antikk-, retro- og samlemesse. Og plutseleg stod jaggu meg nissen der, midt blant alle dei gamle servisa og alt det andre som stod rundt omkring inne i hallen. Då måtte eg jo berre ta eit bilete. På messa var det mykje fint og ganske så mykje rart. Og ein del dyrt, så eg kjøpte berre ein ting, men den var til gjengjeld veldig kul! Så no kan de lure ;) Var også innom Sandnes Garn på vegen, og der fekk eg kjøpt rimeleg garn i herlege fargar som eg skal strikke puffar av til stova vår. Gleder meg til å ta fatt! I kveld blir det god pizza, og så tar me morgondagen litt som det kjem.

Legg igjen ein fin tanke