26. aug. 2014

Plakat til ein vegg

Forelesninga i går var kjekk og engasjerande sjølv om eg ikkje hang med på absolutt alt. Men det er jo slik det skal vere i starten; utfordrande og interessant. Håper eg til jul sit igjen med mykje ny kunnskap om talemål, sosiolingvistikk i både ny og gammal drakt, dialektar i Rogaland og ein god del meir. Skal også ha eit anna emne i løpet av hausten, innføring i lesevitskap. Fyrste forelesning er på torsdag, så eg veit enno ikkje heilt korleis det emnet er, men eg trur og håper det også blir bra. Etter skulen, jobb og middag var me i går ein tur innom IKEA. Kjøpte denne fine dagsenga som me skal ha inne på gjesterommet/kontoret. Veldig klassisk seng som ein kan bruke som sofa, seng, dobbeltseng og oppbevaring, og i mine auge er den finare enn ein vanleg sovesofa. Me kjøpte også ei ramme slik at me kunne ramme inn plakaten han fine fekk av meg til bursdagen i juni: ein typografisk plakat med nokre stilige illustrasjonar og namnet "Wes Anderson". Plakaten tinga eg frå ein butikketsy.com, og Anderson er altså ein filmregissør som lagar heilt herlege filmar (som Moonrise Kingdom, Rushmore og The Grand Budapest Hotel). Den skal henge på veggen i gangen vår :) I kveld blir det fyrste øving i Sandnes, og eg må innrømme at eg grugleder meg.

Legg igjen ein fin tanke