24. aug. 2014

Fyrste skuleveke på UiS er unnagjort

Om under ei veke har me nøklane i handa. Og sjølv om me ikkje er klare for å flytte inn og bu der, så kan me no flytte nokre esker. Før den tid er det fyrste forelesning i morgon, og eg må seie eg er spent. Veit jo ikkje heilt kva eg skal vente av dei forskjellige emna enno, så det skal bli interessant å sjå. Lite nye bilete denne veka, men synest det ovanfor frå førre veke er fint. Fine ting denne veka:

✦ sitje i sofaen med kaffi og Baileys' i koppen og sjå på Heartbeat
✦ for ein stilig og kul kroppskunst, og også desse bileta frå ein Instagramkonto
✦ plystre på ein song, i dette tilfellet "You & I" fra Chess, og etter på sette den på iTunes for å høyre om eg byrja på rett tone, noko som eg faktisk gjorde
✦ vere i kontraktsmøte
✦ å lese rørande historier som denne og denne
✦ kjekt å lese og sjå at gjengen frå Downton Abbey klarer å gjere denne tabben om til noko veldig positivt
✦ få ei veldig bra filmoppleving med Boyhood på kino, og dagen etter med Garden State heime i stova
✦ at det er under ei veke igjen til med overtek nøklane til leilegheita
kose meg med herlege dyrebilete og -videoar: ein liten og stor katt, kattesirkus og ein opp-ned-undulat
✦ byrje så smått å innreie leilegheita, om ikkje anna så i alle fall i hovudet
✦ drøyme meg vekk med desse himla fine svømmebassenga og fine, små, moderne hus
✦ le ordentleg høgt av denne lille "musikk"videosnutten :D

Legg igjen ein fin tanke