31. jan. 2014

Kjekt med heimehekla genser

Ein kort tur ute i snøen for å ta nokre bilete. Denne sjøgrøne genseren (eller er det ein tunika), kom til meg i posten i går. Eg visste at den var på veg, så då den endeleg var her, blei eg veldig glad. Mamma har nemleg hekla den t meg, utan oppskrift, berre utifrå eit bilete av ein liknande genser ho sjølv hadde som ung. Stas å få prøvd den på, sånn heilt ferdig, og eg synest den er kjempefin og herleg å ha på, både med og utan belte rundt midja. Både fargen og fasongen passar meg ypparleg (okei, skal innrømme at eg valde akkurat den fargen)! Tusen takk til min fine mamma :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Værsågod Silje :) Må nesten innrømme at denne ble finere enn "originalen" ( og den gang med oppskrift fra 78) .
Klem mamma

Silje sa...

He, he! ;) Eg blei i alle fall veldig nøgd med sluttresultatet! :D

Legg igjen ein fin tanke