15. mai 2013

Mykje hygge med regnvêr ute


I kveld skal det hølje ned her, verkeleg hølje ned. Det har så smått byrja å regne ute, så får me sjå om vêrvarslinga slår til eller ei. Å ta bilete ute når det regner, av alt det grøne, gule og raude, blanda med gjennomsiktig regndropar, det er ikkje så aller verst, det.


Etter ei lang (men veldig kjekk) konfirmasjonshelg i tillegg til eksamenen og dugnaden på måndag, kjenner eg at skuldrene har senka seg. Eg tok ein ordentleg fridag i går, og det gjorde godt. Trur ikkje eg får gjort så mykje fornuftig før 17.mai er over. Det er enno tre veker til dei munnlege eksamenane og eg trur eg treng nokre dagar der eg berre slappar av og tar det heilt med ro. Eg kan ikkje sitje og lese tre veker i strekk kvar einaste dag, kan eg?! Det blir i alle fall ein roleg kveld her, berre oss to, ein kaffikopp og sikkert ein film også. Det er midt i veka, men det må vere lov til å roe ned, sitje i sofaen under eit pledd og berre nyte kvelden.

Legg igjen ein fin tanke