2. mai 2013

"Jeg gikk en tur på stien..."

Innimellom all lesinga i går (me hadde nemleg ein veldig produktiv dag med mykje lesing og førebuing til eksamen), tok me oss ein tur ut i ein liten skog som ligg rett ved skulen. Det har vore nokre fine dagar her med mykje sol, og det er jo så typisk at det er då ein må sitje inne og lese til eksamen. Men litt frisk luft må ein jo kunne unne seg :) Tok med meg kameraet og det blei jo tatt nokre bilete, som av den ugla som ikkje var nokon ugle. Me sat nemleg på ein stein då eg plutseleg såg at det var noko særskilt med det eine treet. Eg gjekk bort, og der hang det jaggu meg ei laminert papirugle. Kanskje er det frå eit orienteringsløp eller kanskje er det nokon som berre har hatt det litt morosamt. Turen var jo uansett herleg. Mykje lesing i dag også i tillegg til jobb om nokre timar, men på måndag er eg ferdig med den fyrste eksamenen; då er det berre tre igjen!

Legg igjen ein fin tanke