5. mai 2013

Topp 5 – favorittplagg

Nok ein sundag, nok ei liste med mine topp fem. Denne gongen drar eg fram mine fem favorittplagg. Som vanleg har eg så altfor mange kandidatar, men eg har valt å ta med dei plagga som eg bruker meir enn ein gong i året, altså vanlege genserar, toppar og kjolar. Eg kunne fint ha hatt med den fine, raude ballkjolen min på denne lista, men diverre får eg brukt den så altfor sjeldan. Og når det gjeld underdelar, har eg for det meste berre mørke bukser eller skjørt, dimed finn du ikkje det på denne lista fordi dei er så lite interresante ;) No blir det lesing i nokre timar, så kryssar eg fingrane for i morgon. Nedanfor finn de lista over mine topp fem favorittplagg:

1) bunaden min - eg får ikkje brukt den så mange gongar i løpet av eit år, men dette er min absolutte favoritt; då eg stod konfirmant i mai 2005, var den nesten på dagen femti år gammal

2) kongeblå, blomstrete peplumtopp - som sagt her, er eg veldig glad i peplumtoppat for tida, og eg trur dette må vere den finaste av dei

3) heimestrikka, blå jakke - fekk denne av mamma til bursdagen min; kanskje litt varm for denne årstida, men tenk så fin den blir til hausten

4) lilla blondegenser - berre nydeleg, både i fargen og med blondene bak på ryggen

5) raud femtitallskjole - eg har ein del kjolar som eg faktisk får brukt meir enn ein gong i året, så valet var ikkje enkelt, men det fell på denne fordi den har eit annleis snitt enn dei andre eg har (og ein veldig fin farge i tillegg)

Legg igjen ein fin tanke