2. juni 2012

Snart e skoleåret slutt...

Herlig med helg itte dager med lesing t eksamen. Men sjøl om d e helg, betyr d ikkje at eg kan ligge på latsiden. Som sagt så e siste frist for innlevering av bacheloroppgaven på tirsdag, så mesteparten av helgå (i hvert fall morgendagen) komme eg t å bruke på småpirking på oppgaven. Har heldigvis skreve någen sider øve minstekravet, så eg ende vel opp med å kutte ned på oppgaven. Men d e bedre at d går den veien enn at eg må skrive ting og tang som egentlig ikkje heilt passe inn for å fylle ut oppgaven. Tenk at om någen dager e plutselig ferien her! Har jo et par timer t på jobb her i Kr.sand før ferien slår inn for fullt, men null skole på øve to måneder! Ska på avslutning med klassen på tirsdag. Samtidig som eg glede meg, tror eg d blir litt rart fordi t høsten e me ikkje ein klasse lenger. Me som går kommunikasjon bachelor har nemlig bare to år med kommunikasjon; d siste året e nemlig breddeenhet (någe som vil sei at me kan velge fritt blant mange forskjellige årsstudier eller emner). Sjøl ska eg ta årsstudium i nordisk språk og litteratur, og eg tror d komme t å bli interessant. D komme jo t å bli kjekt å treffe nye og interessante mennesker. Samtidig blir d trist at eg ikkje komme t å se de fine folkå fra klassen min så ofte som d eg har gjort de siste to årene. Men d e jo sånn d e; eg har jo opplevd d samme før, og då spesielt med tanke på tri fine år på musikklinjå og et fantastisk år på Bømlo. Og eg komme t å oppleve d flerne ganger i løpet av årene som komme. Någen komme og någen går. D e sånn d e...

Legg igjen ein fin tanke