24. juni 2012

Fuste jobbuke og katten Maru :)



Plutselig har eg vært heile fem dager på jobb, og min fuste jobbuke e unnagjort! Har ikkje ork t å oppdatere bloggen like mye som vanlig siden eg ofte jobbe fram t ti om kvelden. Men eg ska likevel prøve å oppdatere litt i løpet av sommeren, og spesielt når eg har någe på hjertet :) Denne fuste ukå på jobben har for min del gått med t å bli vant med rutinene, rulleringene og reglene ved Gamlingen bad. Mye å sette seg inn i, både når d gjelde oppgaver som ska bli gjort av oss badevakter i løpet av ein dag og også ka som forventes av de besøkende. D eg syns e best med jobben, e at eg får vært både ute og inne i løpet av arbeidsdagen – ute som badevakt og inne som kassebetjent. Variasjon e nøkkelordet her ;) Tror d blir ein fin sommer. Ellers så reise kjæresten min t Sunnmøre i mårå; han må jo hjem t foreldrene han også ein gang i blant. Komme t å savne han, men samtidig vett eg at d blir så herlig å se han igjen når me så treffes itte någen uker fra kverandre! Ingen nye bilder, men legge heller ved ein herlig videosnutt av katten Maru :D

Legg igjen ein fin tanke