4. juni 2012

Bacheloroppgaven e levert – ferien e her!

Ferie! Fekk endelig levert fra meg bacheloroppgaven, og d øve et døgn før fristen! Brukte mesteparten av gårsdagen på å se øve oppgaven og rette opp småfeil, fylle ut og skrive om på enkelte setninger. Må sei eg va rimelig lei av oppgaven då kvelden kom. Men nå e den levert. Vil takke min fine kjæreste som hjalp meg med rettingå og ellers såg øve at oppgaven "hang sammen". Når du sjøl har holdt på med ein slik oppgave i flerne måneder, ser du deg litt blind på dine egne feil og dårlige formuleringer (sånn føle i hvert fall eg d...). Eg syns dermed d e veldig greit at andre kan lese øve slike oppgaver før eg levere de inn. For de som lure så har oppgaven min gått ut på å analysere og sammenlikne pilotepisodene t TV-seriene Mad Men og Dexter (bildene vise slutten av episodene). Analysen og sammenlikningen har eg gjort ved hjelp av den klassiske fortellermodellen, ofte kalt Hollywood-modellen. Så klart kunne eg godt enda mer i dybden av oppgaven her på bloggen, men eg tror d holde for nå ;) Sensurfristen e ikkje før heilt i slutten av måneden, så nå får me bare vente og se... Ska ellers på øvelse med brassbandet seinere i dag, og som sagt så blir d avslutning med den fine klassen min i mårå :D

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Vel overstått!!
Håper dere begge får gode resultater etter årets innsats! Så nå er det bare å ta det med ro og nyte sørlandssommeren, før dere setter kursen heimover til hvert sitt opphav :-) Men vet jo at dere får nok å henge fingrene i utover sommeren - du med jobb, og kjæresten med de mange "ting og tang"-oppgavene som venter her. GOD SOMMER TIL DEG, og velkommen heim til lisjguten vår!

Silje sa...

Tusen hjertelig takk! Ja, nå skal vi nyte været, for det skal visst bli en god del regn til helga. Så får dere også ha en kjempefin sommer :D

Legg igjen ein fin tanke