12. juni 2012

Lesekrok

Nå som eg har ein del fritid før eg begynne i sommerjobb, sitte eg her og drømme meg vekk. Denne gangen e d ikkje drømmen om et fint TV-møbel, men om ein kjempefin lesekrok. De fleste som kjenne meg, vett at eg e veldig glad i bøker. Lesing e ein av mine absolutte favoritthobbyer. D e alltid ein slager med ei god bok under juletreet på julaften :) Som skreve før i dette innlegget, e ein av de små drømmene mine å kunne innrede ein leilighet heilt fra bunn av. Hvis me ein gang får tak i ein leilighet med litt størrelse, e drømmen å kunne ha ein egen liten lesekrok, enten i form av et åpent kott eller skap, eller som ein liten krok bygd tett innte et vindu (som vist på bildet). Tenk kor koselig d kunne vært å sitte der, tulle seg inn i et ullteppe, lese ei god bok, drikke ein kopp med te, kaffe eller kakao og høre regnet dryppe ute... Får så mange idéer og mye bra inspirasjon fra Pinterest. Og også litt IKEA-katalogen. Skulle ønske eg kunne begynt å innrede ein leilighet nå i dag. Nå med ein gang! Heilt realistisk e d ikkje, men eg må få lov t å drømme. Og på den andre siå så har eg planen klar t den dagen med ein gang kjøpe et eget sted å bo. Et eget lite krypinn! Me har d jo fint her også, men eg ska ikkje legge skjul på at eg ein gang, om någen år, håpe på å ha någe heilt eget!

Legg igjen ein fin tanke