20. juni 2012

Sommerjobb

Fuste dag på jobb e øvestått! Hvis någen lure, jobbe eg som badevakt ved Gamlingen bad i Stavanger (og T-skjortå på bildet e den eg må bruke på jobben). Litt rart å jobbe; itte to uker med mer eller mindre ferie, har hjernen mitt skrudd seg av når d gjelde skole og jobb. Men om eg får lov t å sei d sjøl, gjekk d overraskende greit :) Fekk prøvd å sitte vakt ute ved bassengene, sitte inne og betjene kassen og vasking og renhold av garderober og dusj. På mandag va eg på infomøte og livredningsprøve i forbindelse med sommerjobben. Seinere på kvelden kom kjæresten hit, og siden han hadde bursdag, feira me han med kake, kaffe og gaver! Og i går va d sånn sett siste feriedagen min, og derfor blei d ein skikkelig kjærestedag! Slappte av ute i solå, og i fem-tiå tok me bussen inn t byen. Der fekk me unnagjort et par ærend, før me gjekk på Egon og spiste god middag. T slutt blei d filmen Moonrise Kingdom – ein annerledes, men herlig film! Anbefales på d varmeste! 

Legg igjen ein fin tanke