31. mai 2012

Fornøyd

Sånn! Då va semesterets fuste og siste skoleeksamen unnagjort! Følte d gjekk greit, men litt rart å bare ha ein "skikkelig" eksamen. De to andre emnene dette semesteret, har jo vært oppgave- og prosjektbaserte, og dermed ingen skoleeksamen. Og om et par dager kan eg sei at eg har ferie! Siste frist for innlevering av bacheloroppgaven e på tirsdag, men satse på å bli ferdig i løpet av helgå sånn at eg kan levere den på mandag. Eg like ikkje å fikle med printing av oppgaven eller liknende siste dagen, og hvis oppgaven uansett e ferdig, kan eg jo levere den ein dag før :) Nettopp komt hjem fra ein glimrende eksamenskonsert på konsen ved UiA. Va på jobb før konserten og tok så bussen rett t skolen der konserten va. Kjempebra konsert med kjekk musikk og mye trøkk. D blei ein kanonavslutning på dagen, og så e eg fornøyd med at eg snart kan ta ferie :)

Legg igjen ein fin tanke