8. feb. 2010

Ut i den store, vide verden

De aller fleste elevene her på skolen må stå opp grytidlig i morgen. For å ver nøyaktig, så ska de møta nede på skolen 05.45, og så ska de videre t flyplassen på Sola og neste stopp e... Kina! Rart å tenka på at dette e siste dagen på ei stund at me alle e samla (itte turen e d rett hjem på vinterferie...). Eg ønske de alle ein god tur!!! :D Sjøl e eg ein av seks (+ to lærere) som reise t Krakow (Polen) på onsdag. Og me må møte 04.45! Glede meg veldig!

T tross for reisefeber og pakking, blei d ein nokså vanlig skoledag med frokost, vekestart (der d blei ein heftig diskusjon om kossn skolegenseren ska se ut), og rett opp t husene for å rydda og vaska. Og endelig fekk eg premien for beste rom som eg egentlig vant før jul ;) Spiste lunsj og popcorn (som me fekk av vår huslærer fordi me alle e så flinke) oppe på huset i dag, og d va skikkelig koselig :)

Linjefag itte lunsjen, og då sko me finna nyheter om Kina. Eg satt hellr og leste litt om Auschwitz og me hadde et møte om Polenturen. Veldig god pølsegrateng t middag! Nam! De fleste måtte pakka t turen itte middag, og eg satt bare på rommet og slappte av. Halv seks blei d aerobic. Herligt å få bevegt på kroppen litt! Så blei d kvelds og itte d... farvelrunde t de som reise i morgen. Blir rart å ver så få igjen på turen t Polen og på skolen ittepå...

Fantomet og "hele Norges mormor" - bare litt forskjellige

Legg igjen ein fin tanke