17. feb. 2010

Og plutselig va d ferie... :)

På ein måte føles d ut som om juleferien va i går. På ein aen måte har d skjedd så møye siden den ferien, at ein ferie nå ska bli herlig! Eg kunne heilt fint ha greid å sove lenger enn d eg gjorde, men sånn e d. Blei ingen nyheter på radioen i dag for me fant ikkje den rette kanalen. Spiste rundstykke, de som me lagte i går, med gulost på, t frokost. De va skikkelig gode om eg får sei d sjøl ;) Satt i øve ein time i sofaen i peisestuå med pledd og bare slappte av. Må nok innrømma at eg holdt på å sovne.

Men ca. kvart på ti va me alle i gang, også denne dagen på kjøkkenet. Inkludert meg fra begynnelsen av. D blei laget moussaka, salat, flettebrød, og eg lagte solsikkerundtykker. Me blei ferdig litt tidlig, så då satte me oss ned med litt kakao og bare snakkte. Hadde gjester t middag, og eg tror at de likte middagen. Moussakaen va spesielt god, men eg syns me alle gjorde ein god jobb. Alt smakte jo godt!

Rett opp t rommet, heiv meg i dusjen (sånn at eg fekk av meg all matluktå), pakkte resten av tingene mine og kvart på fem kjørte rektor meg t Føyno, der eg tok bussen hjem t Stavanger. Turen gjekk fort med iPoden på øyrene. Og nå sitte eg her hos typen min og bare nyte livet <3 God ferie, folkens!

Legg igjen ein fin tanke