5. feb. 2010

Barnehage?!

Nei, eg vett at eg ikkje går i ein barnehage og eg jobbe jo hellr ikkje i ein barnehage, så koffor då barnehage som dagens tittel? Vel, d komme eg tbake t seinere :P Blei ein ganske så vanlig fredag med alle de vanlige rutinene om morgenen. Ikkje for d, d e jo koseligt :) Og itte at me hadde spist litt frokost og klokkå va passert ni, va d atter ein gang tid for den givende rektors time, den einaste i februar faktisk! Blei tatt opp d me ofte tar opp og ellrs litt om skoleturene som skjer neste uke.

Som vanlig på fredager har me "bare" ett valgfag, men eg stortrives i kunst og håndverk. Me fortsatte med å male på de fine portrettene våres og de som va ferige ellr måtte venta på at malingen sko tørka, lagte et par "ugly dolls". Og d va nede i kjelleren d nesten blei reine barnehagen (ellr barneskolen): barnehagene og skolene på Stord hadde planleggingsdag i dag, så ein del av lærerne hadde med seg ungene sine og barnebarn! :) De sprang rundt, tegnet, malte litt, spelte bordtennis, klatra i klatreveggen og diverse ting. Morsomt!

Fekk fisk i forskjellige varianter t middag med poteter eller spaghetti ellr "ja takk, begge deler" ved siå av. Eg blei bare nede på skolen, for ein time itte middag, dvs. halv fem, va me et par stk. som sko lage bolledeig t i mårå (for då ska me ha ein liten fastelavensfeiring...). Blei ein deig med 9 liter hvetemel! Slappte litt, så va d kvelds, og itte d såg någen av oss "Dirty Dancing". Min fuste gang, og d va d visst mange som blei øverraska øve! :P Må nok innrømma at den va litt bedre enn eg trodde...

Alle ser ka film dette e...
"Nobody puts Baby in a corner..."

Legg igjen ein fin tanke