7. feb. 2010

Fin søndag med film og venner

"I dag er det søndag og far har fri, og han har sagt vi skal gå på ski...". Huske denne sangen fra mine glade barndomsdager... Vel e d søndag i dag og fri, men pappa e ikkje her (han e jo hjemma) og ski, nei d e ikkje min favoritt. Men, men. Sangen e i hvert fall skikkelig søt ;) 

Tatt d veldig med ro i dag, d e søndag (og altså fridag) bare ein gang i ukå :P Sto opp seint, spiste litt mat her, musikk på Macen og ellr lesing i krimbokå "Havfruen" av C. Läckberg. Heilt utrolig spennende den bokå der! Anbefales for de som like litt lettlest krim! Middagen me fekk i dag va svinesteik med tilbehør og så va d litt hermetisert frukt og sjoklademousse t dessert. Leste ennå mer i bokå då eg kom opp på rommet mitt ittepå. Og så hadde eg litt abstinens når d gjelde trombonen min, så eg fekk øvd i løpet av dagen.

Itte å ha vært nede t boller og kaffe, va me ein gjeng på huset som såg komedien "Sorority Boys". Måtte nok le et par ganger, ja... :P Leste ferdig bokå, og eg blei skikkelig irritert på slutten! Må bare venta i spenning på neste bok i serien. Plutselig va d kvelds, og så blei d nok ein gang film her på huset, denne gangen "Dirty Dancing: Havana Nights". Søt, liten dansefilm.

Dagens filmpar

Legg igjen ein fin tanke