15. sep. 2009

Vaksiner, "bytur" og ansiktsmaling

Kjente at eg va ein smule støl då eg våkna og sto opp i dag morges (itte aerobicen i går). Men d kunne ha vært så møye. møye verre! :P Og for de som absolutt ikkje har fått d med seg, så blei d rød-grønn valgseier (måtte sjekka på vg.no med ein gang eg våkna, siå eg ikkje orka å sitta oppe heile nattå). 

Då me begynte på dagens arbeid (linjefag og arbeid frem mot solidaritetsdagen), va d vel sånn sett ingen av oss som greide å ver skikkelig konsentrerte, fordi me visste at i dag, akkurat i dag, sko me ta 3 vaksiner... Heldigvis så e ikkje eg ein av de som har någe særligt sprøyteskrekk (eg grue meg mer t ein blodprøve enn ein vaksine...). De som då ikkje likte disse sprøytene, sko få ta de fust, så eg endte vel opp midt i køen. Me va to stk. som gjekk inn på ein gang, og imens helsesøstera satte sprøytene, satt me bare der og snakkte. D verste va lyden då d surkla av d flytende inne i sprøytå :P

Tre stk. av oss måtte inn t byen ein tur for å handla diverse saker og ting t solidaritetsdagen. Fekk spist lunsj, og halv ett dro me inn. Føyk rundt omkring i butikkene for å finna d me sko ha. Endte opp me at me fant d aller meste. Og me rakk hjem t middag som va kl.tre. Storkjøkkenlinjå hadde laget forskjellige typer paier m/masse salat ved siå av. T dessert: youghurtfromasj (bjørnebærsmak). Himmelsk!

Ansiktsmaling (øving t sol.dagen) på gang i fem-tiå. Eg satt "modell" og blei veldig fornøyd med resultatet! :) (ville bare ha ein liten ein på kinnet, så på bildet nedenfor e d ikkje så lett å se den). Snart e d kveldsmat og quiz. Glede meg!

Den Fantastiske Mikkel Rev og den søte lille Marihøna :)

Legg igjen ein fin tanke